برای نخستین بار در کشور برگزار می شود: مراسم رژه هیات های ورزشی آذربایجان غربی گرامیداشت هفته تربیت
 
فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN


برای نخستین بار در کشور برگزار می شود: مراسم رژه هیات های ورزشی آذربایجان غربی گرامیداشت هفته تربیت بدنی در ارومیه

برای نخستین بار در کشور برگزار می شود: مراسم رژه هیات های ورزشی آذربایجان غربی گرامیداشت هفته تربیت بدنی در ارومیه

 معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی از برگزاری مراسم بزرگ رژه هیات های ورزشی استان امسال برای نخستین بار در سطح کشور به مناسبت گرامیداشت هفته تربیت بدنی و ورزش در ارومیه خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری ورزش و جوانان آذربایجان غربی کیومرث پورایراندوست روز چهارشنبه 14 مهرماه در جلسه هماهنگی برگزاری رژه و نمایشگاه بزرگ هیأت های ورزشی استان که با حضور دبیران هیات های ورزشی 48 گانه استان برگزار شد، افزود: هماهنگی و انجام این مراسم در نوع خود در سطح کشور بی نظیر است و تاکنون چنین مراسمی در هیچ یک از استانهای کشور برگزار نشده است.
وی اظهار کرد: برنامه های متنوعی در هفته تربیت بدنی و ورزش امسال تدارک و برنامه ریزی شده است که با رویکردی نو خلاقانه در سراسر استان اجرا خواهد شد.
پورایراندوست گفت: پیاده روی و ورزش صبحگاهی ، برگزاری همایش های دوچرخه سواری و کوهپیمایی عمومی، دیدار با استاندار آذربایجان غربی و نیز نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ارومیه، بازدید از مدارس مناطق آسیب پذیر و محروم، دانشکده تربیت بدنی، اجرای برنامه ورزش زورخانه ای، حضور مسئولین ورزش استان در برنامه های مختلف رادیویی و تلویزیونی ، برگزاری مراسم ویژه هفته ملی پارالمپیک، تجلیل از قهرمانان و خادمین ورزشی، دیدار با خانواده های معظم شهدای ورزشکار و همکاران فوت شده مجموعه ورزش و جوانان استان، اجرای برنامه های ورزشی در مراسم صبحگاه مشترک ارتش، حضور در مزار شهدا و تجدید میثاق با مقام شامخ آنان، برنامه های پاکسازی محیط زیست، اجرای ورزش های همگانی در پارک ها، برگزاری سمینار مربیان ورزشی  و سلامت اجتماعی و تجلیل از پیشکسوتان از جمله برنامه های مهم هفته تربیت بدنی سال 95 می باشد که در تمامی شهرستان ها برگزار خواهد شد.
وی ادامه داد: علاوه بر این برنامه که متناسب با ایّام روزشمار هفته تربیت بدنی و ورزش برگزار خواهد شد، سه برنامه بسیار خوب و البته مهم دیگر را نیز داریم که با تلاش و مشارکت تمامی هیأت های ورزشی و مجموعه همکاران برگزار خواهد شد.
پورایراندوست افزود: دوره آموزشی و سمینار توانمندسازی و دانش افزایی مدیران مراکز ورزش قهرمانی کشور با حضور دکتر سجادی معاون محترم ورزش قهرمانی و حرفه ای طی روزهای 27 لغایت 29 مهرماه در ارومیه برگزار خواهد شد.
معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان همچنین گفت: برای نخستین بار در کشور رژه باشکوه و بزرگ هیأت های ورزشی با تمام ظرفیت ها و پتانسیل ها عصر روز پنجشنبه 29 مهرماه در مسیر خیابان ورزش با حضور مسئولین استانی برگزار خواهد شد که نیازمند هماهنگی و مشارکت جدی هیأت های ورزشی است.
وی همچنین از برگزاری نمایشی برنامه های زیبای ورزشی در خیابان ورزش و محوطه مجموعه ورزشی 6000 نفری غدیر ارومیه خبر داد و ابراز امیدواری کرد که این برنامه بدیع و نو به شایستگی برای نخستین بار در کشور برگزار شود.
پوایراندوست گفت: در کنار این برنامه ها نمایشگاه بزرگ هیأت های ورزشی برای سال دوم در سالن نمایشگاهی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار خواهد شد که از توانمندی ها، ظرفیت ها و عملکرد ورزشی استان در غرفه های مختلف این نمایشگاه به نمایش گزارده خواهد شد.
وی گفت:  جایگاه های خاصی برای تمامی هیات ها و رشته های ورزشی در نظر گرفته شده است تا بتوانند با نظم و ترتیب خاصی علاوه بر رژه ورزشکاران، حرکات، ادوات و وسایل تخصصی خود را نیز به نمایش بگذارند.
پورایراندوست بیان کرد: در قالب این رژه مراسم اسب سواری، موتورسواری، اسکیت، اتومبیل سواری، دوچرخه سواری، حرکات نمایشی ژیمناستیک، کاراته، تکواندو، کونگ فو، جودو و رزمی از جمله برنامه هایی اجرایی است.
پورایراندوست گفت: پیش بینی می شود نزدیک به یکهزار ورزشکار و عوامل اجرایی در این مراسم حضور داشته باشند لذا برای برگزاری هر چه باشکوهتر آن نیازمند تعامل و همکاری بیش از پیش هیات های ورزشی، حامیان مالی و مسئولان هستیم.
وی برپایی غرفه های نمایشگاهی در محوطه مجموعه ورزشی شش هزار نفری غدیر ارومیه را از دیگر برنامه های هفته ورزش و تربیت بدنی عنوان کرد و گفت: این رژه با همکاری حامیان مالی هیات های ورزشی برگزار می شود.
پورایراندوست افزود: حضور مسئولان کشوری و استانی، قهرمانان ورزشی، رژه خبرنگاران ورزشی استان، پخش زنده رادیویی و تلویزیونی از مراسم رژه و نمایشگاه هیات های ورزشی و تعامل با اصحاب رسانه از دیگر برنامه های تدوین شده در این مراسم است.
دکتر اکرم مهدی زاده رئیس گروه توسعه ورزش همگانی و تفریحی و دبیر ستاد برگزاری برنامه های هفته تربیت بدنی و ورزش استان نیز در این جلسه با اشاره به تأکیدات وزارت ورزش و جوانان بر برگزاری باشکوه برنامه های هفته تربیت بدنی و ورزش به بیان روزشمار و برنامه های شاخص این هفته پرداخت.
حمید ساداتی رئیس گروه توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای و سجاد خوبدل مدیر روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان نیز در خصوص برگزاری رژه و نمایشگاه بزرگ هیأت های ورزشی نکاتی را مطرح کردند و در خاتمه هر کدام از اعضاء به بیان پیشنهادات و نقطه نظرات خود پرداختند.
برنامه های متنوع هفته تربیت بدنی و ورزش امسال با شعار سلامت، افتخار و معنویت با ورزش از 26 مهر ماه جاری تا دوم آبان ماه همزمان با سراسر کشور در آذربایجان غربی نیز برگزار می شود.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 85
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 85
بازدید ماه : 191
بازدید کل : 13140534
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7